Sunday, April 6, 2008

Вени и жените

Вени по принцип е претенциозен по отношение на жените. Аз от време на време го ругая приятелски заради това.
Вени обича жени с големи гърди, защото има големи ръце и иска да няма "луфтове", но аз тайно го подозирам, че не харесва жени, които имат по-малки гърди от неговите.
Една пролет... времето беше много хубаво. Всичко се раззеленяваше, птиците пеят, бирата е по-вкусна, а всички дами започват закачливо да се разголват. С Вени сме седнали на бира под шарена сянка с чудесен изглед към алеята, по която минават облени от слънчева свелина прекрасни млади дами. Мързелът ни наляга (или може би пролетната умора). От време на време питам Вени дали някоя му харесва, но никоя не му задържа вниманието за дълго. Най-после фиксирам едно момиче, което е доста надарено, но не прекалено. "Тази е идеална за Вени" - мисля си аз и му я посочвам с поглед:
- Ето, тази вече трябва да ти хареса - виж какви гърди има! - казвам аз почти ядосано.
- Да, ама след 15 години ще й виснат! Наздраве! - отговаря той, като ми се хили под мустак, а аз седя в недоумениие и се чудя дали ми говори сериозно.

No comments: